poniedziałek, 23 września 2013

Zupa krem z brokułów.

Dawno nie pisałam i bardzo za to przepraszam lecz jest to spowodowane remontem w domu który po prostu uniemożliwił mi korzystanie z komputera a już tym bardziej z  kuchni :< Moja dusza wręcz płakała i krwawiła. Jednak teraz już powoli wszystko wraca na swoje miejsce tak więc biorę się za gotowanie !
Na pierwszy odstrzał po dłuższej przerwie pyszna i zdrowa zupa krem z brokułów. Uwielbiam tą zupę i zapewniam że i Wy ja pokochanie a nawet i Ci młodsi.



SKŁADNIKI:
brokuła średniej wielkości albo woreczek mrożonych.
1 noga albo nawet 2 :)
2 marchewki
2 średnie ziemniaki
pół pietruszki
kawałek selera
1 mała cebula
łyżeczka masła
sól, pieprz do smaku.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Wstawiamy wodę razem z mięsem, po niecałych 20 minutach dodajemy obrane marchewki, seler, ziemniaki, pietruszkę, cebule i gotujemy az wszystko zmięknie. Dodajemy brokułe i gotujemy aż zmięknie. W tym czasie wyjmujemy mięso, oddzielamy od kości i samo mięsko dodajemy do zupy. Wyłączamy i gdy zupa przestygnie miksujemy dokładnie. Dodajemy masło, doprawiamy do smaku.
Podajemy z łyżeczka jogurt, grzankami, ptysiami, startym serem. Jak kto lubi ^^
SMACZNEGO!



2 komentarze:

  1. Uwielbiam:) Robie podobny:) Zapraszam cie na mój nowy blog na szczypta-soli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam krem z brokułów! :)

    OdpowiedzUsuń